Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van vragen door TMI’ers en werkzoekenden. Staat je vraag er niet tussen? Laat het ons weten!

Werken in de Caribbean

Mijn Engels is niet goed, is dat een probleem?

Op de benedenwindse eilanden; Aruba, Bonaire en Curaçao, wordt voornamelijk Nederlands en Papiaments gesproken. Maar doordat er ook internationale zorgprofessionals in de zorginstellingen werken, is basiskennis van de Engelse taal een pre. Ga je naar de bovenwindse eilanden; Sint Maarten, Saba of Sint Eustatius, dan is het vereist dat je de Engelse taal beheerst in woord en geschrift.

Kunnen mijn partner en kinderen ook mee naar het buitenland?

Het is zeker mogelijk om een partner en kinderen mee te nemen. Er zijn vele gezinnen jou voor geweest. Wanneer je met het gezin gaat, adviseren we je goed onderzoek te doen naar de scholen en eventuele opvang. Op de eilanden werk je namelijk 40 uur in de week. Het salaris is niet altijd toereikend om een gezin te onderhouden wanneer de partner daar niet gaat werken. Houdt er rekening mee dat niet altijd de vliegtickets worden vergoed voor het hele gezin. Dit verschilt per zorginstelling. Je kunt Team Caribbean altijd vragen naar de mogelijkheden.

Ontvang ik het Nederlandse salaris of het salaris conform het land waar ik naartoe ga?

Wanneer je in dienst treedt bij de zorginstelling op het eiland, ontvang je salaris conform de lokale cao van de betreffende zorginstelling. Over het algemeen liggen de salarissen in de Caribbean lager dan hier in Nederland.

Welke documenten moet ik regelen?

Er zijn een aantal standaard documenten die wij altijd opvragen: diploma’s, hepatitis B titerbepaling, BIG (her)registratie en geldig paspoort. Wanneer je bent aangenomen in de Caribbean zijn er nog een aantal documenten die moeten worden aangevraagd. Dit verschilt per zorginstelling en hoelang je van plan bent om te gaan. TMI zoekt dit voor je uit en zal je daarin ook begeleiden.

Wat is de minimale tijdsduur voor een functie in de Caribbean?

Dit verschilt per vacature. We krijgen vacatures binnen voor zowel lange- als korte duur. Bij lange duur gaat het om een vaste vacature. Dit gaat vaak om een periode van minimaal zes maanden. Bij korte duur zijn het meestal waarnemingen van minimaal een tot en met drie maanden. Over het algemeen geldt dat zorginstellingen graag mensen inzetten voor lange duur. Je kunt Team Caribbean altijd vragen naar de mogelijkheden.

Solliciteren Artsen & Specialisten

Hoe solliciteer ik bij TMI?

De makkelijkste manier om te solliciteren is door te reageren op een specifieke vacature op de website die jou aanspreekt. Door te solliciteren kun je jouw cv en motivatie meesturen. Staat er geen interessante vacature op de website? Dan kun je jouw cv toesturen via het open sollicitatieformulier. Eén van onze consultants zal dan contact met je opnemen om een afspraak te maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en om te horen wat jouw wensen zijn en onze mogelijkheden. De kennismakingsgesprekken vinden op locatie plaats (in de regio waar jij woont) . Indien de coronamaatregelen dit laatste niet toelaten, zal het gesprek online plaatsvinden.

Ik heb gesolliciteerd op een vacature, maar nog niets van jullie gehoord?

Het streven is om binnen één à twee werkdagen te reageren op je aanmelding. Heb je nog geen reactie van ons ontvangen? Dan willen we je vragen om even contact met ons op te nemen om naar de status van jouw sollicitatie te vragen. Let op: Houd ook je spam- of reclame mailbox in de gaten, het kan zijn dat onze mail daarin terecht is gekomen.

Ik zie geen vacature voor mijn functie, kan ik mij toch aanmelden?

Jazeker! We ontvangen dagelijks vele aanvragen van ziekenhuizen en andere zorginstellingen. Echter indien er geen vacature bij zit die je aanspreekt, gaan wij toch graag in gesprek om te kijken of er mogelijkheden zijn bij de verschillende opdrachtgevers met wie wij contact hebben. Wij gaan dan meer uit van jouw interesses en beschikbaarheid.

Wanneer je je aanmeldt, zullen we je gegevens in ons systeem bewaren. Wij zullen je dan benaderen wanneer we wel een passende vacature hebben*.

Bieden jullie ook vacatures aan zonder een opleiding te hebben afgerond?

Dit is afhankelijk van de vacature en deze informatie kun je vinden in de vacaturetekst. Heb je hier een vraag over? Neem dan contact met ons op.

In welke vakgebieden is TMI actief?

TMI heeft opdrachten binnen de ambulancezorg, arbodienstverlening, farmacie, GGD’s, geestelijke gezondheidszorg (ggz), justitie, privéklinieken, verzekeringsgeneeskunde, verpleeg- en verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT), ziekenhuizen en zakelijke dienstverlening.

Heeft TMI vacatures door heel Nederland?

Ja, TMI heeft vacatures door heel Nederland. Hierdoor is er altijd een opdracht op vacature bij jou in de buurt.

Welke secundaire voorwaarden biedt TMI?

Wanneer je vast in dienst werkt bij TMI ontvang je goede aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals 8,33% vakantietoeslag, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw. Daarnaast kun je gebruik maken van een aantrekkelijke bedrijfsfitnessregeling en van collectiviteitskorting bij Zilveren Kruis. Voor zzp’ers en 0-uren contractanten gelden deze voorwaarden niet. Wil je precies weten welke aanvullende voorwaarden voor jou gelden? Neem dan contact op met werving@tmi.nl.

Ik ben zzp’er, kan ik dan ook solliciteren op een vacature?

Bij al onze openstaande vacatures op de website vermelden we of je als zzp’er kunt reageren. TMI kan als bemiddelingspartner dienen en jou als zzp’er voorzien van nieuwe opdrachten. Wij hebben in de afgelopen twintig jaar een groot netwerk van diverse ziekenhuizen en zorginstellingen opgebouwd. Daarnaast kan TMI je adviseren bij het maken van de juiste keuzes voor je zaak. Meld je aan voor de maandelijkse Zzp’er in de Zorg Startersavond voor meer informatie.

Solliciteren

Hoe solliciteer ik bij TMI?

De makkelijkste manier om te solliciteren is door te reageren op een specifieke vacature op de website die jou aanspreekt. Door te solliciteren kun je jouw cv en motivatie meesturen. Staat er geen interessante vacature op de website? Dan kun je jouw cv toesturen via het open sollicitatieformulier. Wanneer we een passende vacature hebben, zal één van onze supportmedewerkers contact opnemen om een afspraak met je te maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. De kennismakingsgesprekken vinden door de coronamaatregelen momenteel online plaats.

Ik heb gesolliciteerd op een vacature, maar nog niets van jullie gehoord?

Het streven is om binnen één à twee werkdagen te reageren op je aanmelding. Voor sommige vacatures dient er intern te worden overlegd en kan daardoor de reactietijd iets oplopen. Indien je na twee weken nog geen reactie hebt ontvangen kun je het beste contact opnemen. Let op: Houd ook je spam- of reclame mailbox in de gaten, het kan zijn dat onze mail daarin terecht is gekomen.

Ik vind meerdere vacatures interessant, is het nuttig om mij voor al deze vacatures aan te melden?

Nee, dat is niet nodig. Je aanmelden voor één vacature is voldoende. Je kunt in je motivatie aangeven wat je persoonlijke voorkeur is en of je interesse hebt in meerdere vacatures. Daarnaast zullen wij op basis van je werkervaring kijken wat de mogelijkheden zijn en persoonlijk contact met je opnemen.

Ik zie geen vacature voor mijn functie, kan ik mij toch aanmelden?

Jazeker! We ontvangen dagelijks vele aanvragen van ziekenhuizen en andere zorginstellingen. Wanneer je je aanmeldt, zullen we je gegevens in ons systeem bewaren zodat wij je kunnen benaderen wanneer we wel een passende vacature hebben. Potentiële kandidaten in ons systeem worden als eerste benaderd, voordat een vacature op de website geplaatst wordt.*

*Wij benaderen alleen kandidaten wanneer hier toestemming voor is gegeven.

Bieden jullie ook vacatures aan zonder een opleiding te hebben afgerond?

Dit is afhankelijk van de vacature en deze informatie kun je vinden in de vacaturetekst. Heb je hier een vraag over? Neem dan contact met ons op.

In welke vakgebieden is TMI actief?

TMI heeft opdrachten binnen de ambulancezorg, arbodienstverlening, farmacie, GGD’s, geestelijke gezondheidszorg (ggz), justitie, privéklinieken, verzekeringsgeneeskunde, verpleeg- en verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT), ziekenhuizen en zakelijke dienstverlening.

Heeft TMI vacatures door heel Nederland?

Ja, TMI heeft landelijke werkgelegenheid. Hierdoor is er altijd een opdracht op vacature bij jou in de buurt te vinden. Maar TMI is niet alleen in Nederland actief, ook over de grenzen hebben we openstaande vacatures. Namelijk in Duitsland, Zwitserland, de Caribbean en Suriname.

Ik ben zzp’er, kan ik dan ook solliciteren op een vacature?

Bij al onze openstaande vacatures op de website vermelden we of je als zzp’er kunt reageren. TMI kan als bemiddelingspartner dienen en jou als zzp’er voorzien van nieuwe opdrachten. Wij hebben in de afgelopen twintig jaar een groot netwerk van diverse ziekenhuizen en zorginstellingen opgebouwd. Daarnaast kan TMI je adviseren bij het maken van de juiste keuzes voor je zaak. Meld je aan voor de maandelijkse Zzp’er in de Zorg Startersavond voor meer informatie.

Evenementen

Welke type events worden er georganiseerd door TMI?

Voor medewerkers bij TMI in dienst worden er regelmatig gezellige personeelsuitjes georganiseerd, hier kun je samen met je TMI-collega’s naartoe. Daarnaast hebben we events om meer informatie te verkrijgen over een specifiek onderwerp. Wil je bijvoorbeeld als zzp’er aan de slag? Dan kun je deelnemen aan de zzp-startersavond. Of wil je graag als zorgprofessional werken in het buitenland? Meld je dan aan voor een informatieavond over de Caribbean of Zwitserland. Wil je juist op een laagdrempelige manier ontdekken wat detacheren is? Dan ben je welkom bij één van onze regioborrels door het land. Ten slotte organiseren we vakinhoudelijke events waarbij iedereen die werkzaam is in de zorg kan deelnemen. Denk aan een thema-avond of een (online) masterclass.

Hoe kan ik mij aanmelden voor een evenement?

Ben je in dienst bij TMI? Dan kun je je voor de borrels en personeelsuitjes aanmelden via ‘Mijn TMI’. Voor het aanmelden voor de thema-avond, de masterclasses of andere informatieavonden kun je je aanmelden via een formulier op de website. Ben je niet in dienst bij TMI? Dan kun je je voor alle evenementen aanmelden via de website. Bekijk het overzicht van alle geplande evenementen om te bepalen waarvoor je wilt aanmelden.

Ik heb geen bevestiging van mijn aanmelding ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je ‘Ongewenste mail’, ‘Reclame’ of ‘Spam’ terecht is gekomen, dit is afhankelijk van je e-mailprovider. Heb je echt geen bevestigingsmail ontvangen? Dan kun je mailen naar marketing@tmi.nl en vragen of zij je aanmelding goed hebben ontvangen.

Ik kan er helaas toch niet bij zijn, hoe kan ik mij afmelden?

Jammer dat je er niet bij kunt zijn! Maar wij waarderen het zeker dat je je even afmeldt. Wanneer het gaat om een online evenement is het geen probleem, maar voor een fysiek evenement houden we er altijd rekening mee. Dus des te eerder de afmelding, des te beter. Om je af te melden kun je een e-mail sturen naar marketing@tmi.nl waarbij je aangeeft om welk evenement het gaat.

Ik wil graag met een vriend(in) die niet bij TMI werkt naar een event, mag dat?

Natuurlijk mag dat! Voorwaarde is wel dat je plus-one ook werkzaam is in de zorg. Het maakt echter niet uit welke functie binnen de zorg. Van CSA medewerker tot verzorgende IG, iedereen is welkom. Laat je wel je vriend(in) apart aanmelden via het aanmeldformulier? Dan regelen wij dat er genoeg hapjes en drankjes zijn.

Hoe wordt er rekening gehouden met corona en events?

Bij TMI volgen wij de richtlijnen en adviezen van het RIVM rondom het coronavirus. Daarom worden de events momenteel online gehouden. Pas wanneer de coronamaatregelen vanuit de overheid versoepelen kunnen wij onze events hierop aanpassen.

Bijscholingen

Verzorgt TMI ook volledige opleidingen in de gezondheidszorg?

Wij voorzien niet in volledige opleidingen binnen de gezondheidszorg wanneer je nog geen basisopleiding hebt afgerond als verpleegkundige, arts of paramedici. Wel organiseert TMI Academy bijscholingen voor professionals al werkzaam in de zorg.

Daarnaast kun je wel een opleiding tot ambulanceverpleegkundige volgen wanneer SEH-, IC of anesthesieverpleegkundige bent. Ook faciliteert TMI een opleidingstraject tot verpleegkundige mbo-niveau 4 wanneer je een diploma hebt als verzorgende IG. Aan deze trajecten zitten voorwaarden verbonden. Ben jij verzorgende, verpleegkundige of arts en wil jij je graag specialiseren? Neem dan vrijblijvend contact op met werving@tmi.nl om na te gaan welke mogelijkheden wij je kunnen bieden!

Voor wie zijn bijscholingen vanuit TMI Academy ontwikkeld?

De bijscholingen zijn bedoeld voor zorgprofessionals die hun vakkennis up-to-date willen houden. Het maakt niet uit of je vast in dienst bent, zzp’er bent of een 0-urencontract hebt, iedereen is welkom! Ook wanneer je niet in dienst bent bij TMI. Per dienstverband zijn er wel verschillende kosten aan verbonden om deel te nemen aan de bijscholing. Wanneer je vast in dienst bent bij TMI zijn de meeste bijscholingen gratis.

Er is een breed aanbod in bijscholingen voor diverse functies: algemeen verpleegkundigen, gespecialiseerd verpleegkundigen, verzorgenden, ambulancepersoneel en paramedici. Daarnaast worden er algemene bijscholingen georganiseerd voor alle zorgprofessionals.

Welke kosten zijn verbonden aan de bijscholingen?

De meeste bijscholingen zijn gratis voor medewerkers die vast in dienst zijn bij TMI. Voor zzp’ers en 0-uren contractanten geldt een ander bedrag. Dit staat aangegeven per bijscholing op de website. Wanneer je als 0-uren contractant drie maanden achtereen diensten hebt gedraaid van 24 uur per week, gelden dezelfde kosten als voor vaste medewerkers. Als zzp’er zijn er altijd kosten verbonden aan de bijscholingen.

Wat zijn voor mij verplichte bijscholingen?

Dit is per functie verschillend. Wanneer je hier meer informatie over wilt, neem dan contact met de medewerkers van TMI Academy via scholing@tmi.nl. Op de website van TMI wordt wel aangegeven hoeveel accreditatiepunten je met een specifieke bijscholing behaald.

Hoe meld ik me aan voor een bijscholing?

Ben je al in dienst bij TMI? Dan kun je je aanmelden via het online portal ‘Mijn TMI’. Ben je niet in dienst bij TMI, dan kun je contact opnemen met de medewerkers van TMI Academy via scholing@tmi.nl.

Op welke locaties worden bijscholingen gegeven?

Wanneer een bijscholing op een fysieke locatie wordt gegeven, vindt dit plaats op één van onze scholingslocaties in Amsterdam. Veel bijscholingen worden door de coronamaatregelen echter online gegeven. Per bijscholing wordt aangegeven of deze online plaatsvindt of op een locatie in Amsterdam.

Tot wanneer kan ik mij afmelden voor een bijscholing?

Bij aanmelding is je inschrijving definitief, mocht het onverhoopt niet lukken om aanwezig te, neem dan contact op met de medewerkers van TMI Academy via scholing@tmi.nl. Des te eerder wij de afmelding ontvangen, des te beter.

Hoe wordt er rekening gehouden met corona tijdens de bijscholingen?

Bij TMI volgen wij de richtlijnen en adviezen van het RIVM rondom het coronavirus. Daarom worden de meeste bijscholingen momenteel online gehouden. Enkel wanneer het niet mogelijk is om een bijscholing online te geven vindt het op locatie plaats, zoals de Basic Life Support (BLS). Op de locatie hanteren we coronamaatregelen zoals het houden van anderhalve meter afstand, het gebruik van mondkapjes is verplicht, er geldt een maximaal aantal deelnemers en na ieder bezoeker wordt de locatie en de materialen schoongemaakt.

Waar kan ik als TMI’er mijn scholingsuren terugzien?

Wanneer je bij TMI in dienst bent wordt er op je loonstrook de gemaakte uren voor scholing maandelijks genoteerd als leegloopuren. Kloppen de genoteerde uren niet? Neem dan contact op met de medewerkers van TMI Academy via scholing@tmi.nl.

Ik ben TMI’er, wanneer worden mijn scholingsuren uitbetaald?

Wanneer je in dienst bent bij TMI worden scholingsuren geboekt als leegloopuren. Dit kun je terugzien op je salarisstrook. Bijvoorbeeld wanneer je in maart een bijscholing hebt gevolgd, kun je deze uren terugzien op je salarisstrook van april. De uren worden opgeteld bij je gewerkte uren.

Waar kan ik mijn ideeën en tips over bijscholingen indienen?

Wij staat altijd open voor nieuwe ideeën! Heb jij een suggestie? Dan kun je die het beste mailen naar scholing@tmi.nl. Zij nemen contact met je op en beoordelen of het idee daadwerkelijk kan worden geïmplementeerd.

Arbeidsvoorwaarden Artsen & Specialisten

Biedt TMI coaching & loopbaancoaching?

Ja, door de jaren heen hebben onze consultants vele coassistenten, ANIOS, maar ook AIOS en specialisten geholpen. Voor velen van hen hebben we nieuwe deuren geopend. Als jij met twijfels zit of net dat extra zetje in je rug kunt gebruiken, helpen wij ook jou graag verder. Dat kan een eenmalig gesprek zijn, om net even de zaken op een rij te zetten en handvatten aan te reiken. Maar dat kan ook een maandelijks intervisiemoment zijn om jou verder te helpen op werk- en/of persoonlijk vlak.

Onze coaching is op maat. Het gaat immers om jou, jouw behoeften en wensen. Jij staat centraal. In een oriënterend gesprek gaan we naar jouw loopbaan kijken, jouw toekomstperspectief. Wat is je huidige situatie, wat zijn je opties en waar liggen de knelpunten?

Heb jij naast loopbaanbegeleiding ook behoefte aan coaching op het vlak van persoonlijke ontwikkeling? Dan denken we ook daarin graag met je mee. Zo is het mogelijk een maandelijks intervisie moment in te plannen met één van onze consultants. Ook hebben wij een vakkundig coach aan boord bij TMI die jou kan helpen om stappen te maken in je ontwikkeling. Op welk vlak, dat bepaal jij. We nemen dan ook graag met je door waar jouw behoeften liggen.

Wat wordt mijn salaris als ik ga werken via TMI?

Als je in dienst treedt bij TMI, dan werk je op basis van detachering of draai je losse diensten. De hoogte van jouw salaris, is afhankelijk van je opleiding en het aantal jaren werkervaring dat je hebt opgebouwd. We stemmen het salaris graag met je af in een persoonlijk kennismakingsgesprek. Als zzp’er bepaal je samen met TMI het uurtarief. Treed je direct in dienst bij de opdrachtgever? Dan zal de opdrachtgever het salaris bepalen conform de geldende cao.

Kan ik een leaseauto rijden als ik ga werken via TMI?

Wanneer je op basis van detachering en minimaal 24 uur per week gaat werken, dan is het in de meeste gevallen mogelijk om een leaseauto te rijden. TMI heeft een uitgebreid wagenpark met diverse mogelijkheden. Welke auto er voor jou beschikbaar is en wat de voorwaarden voor het leasen van een auto zijn, stemmen we graag met je af in het persoonlijk kennismakingsgesprek.

Ik vind meerdere vacatures interessant, is het nuttig om mij voor al deze vacatures aan te melden?

Nee, dat is niet nodig. Je aanmelden voor één vacature is voldoende. Je kunt in je motivatie aangeven wat je persoonlijke voorkeur is en of je interesse hebt in meerdere vacatures. In een persoonlijk gesprek met jou zullen we al jouw interesses uitvoerig bespreken evenals de mogelijkheden op de arbeidsmarkt.

Heb ik recht op een reiskostenvergoeding?

Indien je geen gebruik maakt van een leaseauto heb je meestal recht op een reiskostenvergoeding. Dit kan echter verschillen per opdrachtgever en dienstverband, vraag dit dus altijd even na bij het sollicitatiegesprek.

Onder welk cao kom je te werken als TMI’er?

TMI is niet gebonden aan een cao, maar voor gedetacheerden volgen wij de cao conform de discipline waarin je werkt. TMI heeft zelf een goed eigen arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder 8,33% vakantietoeslag, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw. Daarnaast kun je gebruik maken van een aantrekkelijke bedrijfsfitnessregeling en van collectiviteitskorting bij Zilveren Kruis.

Ga je in dienst bij een opdrachtgever? Dan heb je een arbeidsvoorwaardengesprek bij je komende werkgever en wordt je ingeschaald in de bij hen geldende cao.

Als zzp’er heb je niet te maken met een cao en bepaal samen met TMI het uurtarief.

Welke contractvormen heeft TMI?

Bij TMI word je bemiddeld op basis van detachering, werving & selectie of als zzp’er. Wij vertellen je er graag meer over in een oriënterend gesprek.

Arbeidsvoorwaarden

Wat wordt mijn salaris als ik ga werken via TMI?

Als je in dienst treedt bij TMI, dan werk je op basis van detachering of draai je losse diensten. Omdat dit vaak meer flexibiliteit vraagt dan werken op één vaste locatie, ligt het salaris gemiddeld hoger dan conform de cao. De hoogte van jouw salaris, is afhankelijk van je opleiding en het aantal jaren werkervaring dat je hebt opgebouwd. We stemmen het salaris graag met je af in een persoonlijk kennismakingsgesprek. Als zzp’er bepaal je samen met TMI het uurtarief. Treed je direct in dienst bij de opdrachtgever? Dan zal de opdrachtgever het salaris bepalen conform de cao.

Kan ik een leaseauto rijden als ik ga werken via TMI?

Wanneer je op basis van detachering en minimaal 24 uur per week gaat werken, dan is het in de meeste gevallen mogelijk om een leaseauto te rijden. TMI heeft een uitgebreid wagenpark met diverse mogelijkheden. Welke auto er voor jou beschikbaar is en wat de voorwaarden voor het leasen van een auto zijn, stemmen we graag met je af in het persoonlijk kennismakingsgesprek.

Heb ik recht op een reiskostenvergoeding?

Indien je geen gebruik maakt van een leaseauto heb je meestal recht op een reiskostenvergoeding. Dit kan echter verschillen per opdrachtgever en dienstverband, vraag dit dus altijd even na bij het sollicitatiegesprek.

Onder welk cao kom je te werken als TMI’er?

TMI is niet gebonden aan een cao, maar voor gedetacheerden volgen wij de cao conform de discipline waarin je werkt. Dus als verzorgende IG hanteren wij de cao VVT en wanneer je aan de slag gaat als verpleegkundige in een ziekenhuis, hanteren wij de cao Ziekenhuizen. Omdat TMI niet gebonden is aan cao kan het zijn dat TMI op bepaalde punten hiervan afwijkt. Als zzp’er heb je niet te maken met een cao en bepaal samen met TMI het uurtarief.

Welke contractvormen heeft TMI?

Je kunt bij TMI vast in dienst treden om op basis van detachering of via losse diensten aan de slag te gaan bij diverse opdrachtgevers. Wil je liever geen wekelijkse urenverplichting aangaan? Ook een 0-urencontract is mogelijk! Verder kun je als zzp’er TMI als bemiddelingspartner inzetten voor nieuwe opdrachten, maar blijf je eigen baas. Ten slotte behoort het tot de mogelijkheden om direct bij de zorginstelling in dienst te treden, ook wel werving en selectie genoemd. Hier is vaak sprake van wanneer je in het buitenland gaat werken.

Elk dienstverband heeft zo zijn eigen voor- en nadelen, het is belangrijk om te bepalen wat het beste bij jou past.

Welke secundaire voorwaarden biedt TMI?

Wanneer je vast in dienst werkt bij TMI ontvang je goede aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals 8,33% vakantietoeslag, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw. Daarnaast kun je gebruik maken van een aantrekkelijke bedrijfsfitnessregeling en van collectiviteitskorting bij Zilveren Kruis. Voor zzp’ers en 0-uren contractanten gelden deze voorwaarden niet. Wil je precies weten welke aanvullende voorwaarden voor jou gelden? Neem dan contact op met werving@tmi.nl.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact op!

Team Werving & Selectie

werving@tmi.nl